Nieuws

10 tips voor succesvolle webteksten

10 tips voor succesvolle webteksten

10 tips voor succesvolle webtekstenOndernemers hebben een website om de bezoeker tot iets te verleiden. Een aankoop doen, informatie opvragen, een bericht achterlaten of een aanmelding voor een nieuwsbrief. Daarom is het zo opvallend hoe vaak de bezoeker weer vertrekt...

Lees meer
Haal meer uit uw Z-Box met onze accessoires

Haal meer uit uw Z-Box met onze accessoires

In de praktijk blijkt dat onze opdrachtgevers en hun klanten onze Z-Boxen zeer waarderen. Denk daarbij aan zaken als; leverbaar in maar liefst acht modellen, opdeelbaar in verschillende units, vorst- en condensatievrij en goed te beveiligen.

Om uw klanten extra service te kunnen bieden hebben wij ook nog een aantal accessoires in ons assortiment. Wij hebben deze eens overzichtelijk voor u op een rij gezet.

Lees meer
Promotieactie voor Opslag Zelhem

Promotieactie voor Opslag Zelhem

Opslag Zelhem kon onlangs open nadat de Z-Boxen door ons professionele bouwteam waren geleverd, in no time opgebouwd en op de juiste plek gezet. Al snel waren er enkele units verhuurd en de eerste huurders konden in het zonnetje worden gezet.

Lees meer
De Opslagconcurrent kiest voor buitenopslag

De Opslagconcurrent kiest voor buitenopslag

Timothy Eeken is eigenaar van De Opslagconcurrent in Lelystad, waar USC onlangs een grote opslaglocatie heeft gerealiseerd. In dit artikel stellen we hem een aantal vragen over zijn ervaring met USC en duiken we in het proces van het opzetten van een storage park.

Lees meer
Interview met Alfred Hissink, eigenaar van Opslag Zelhem

Interview met Alfred Hissink, eigenaar van Opslag Zelhem

Onlangs hebben we een aantal Z-Boxen afgeleverd in Zelhem. Eigenaar Alfred Hissink is hier begonnen met een klein storage park naast zijn bedrijf in tuinverlichting; Opslag Zelhem. Lees hier meer over zijn eerste ervaringen binnen de storagewereld en hoe je van een ongebruikt stuk terrein snel een goed renderend storage park kunt maken.

Lees meer
Social media doelgericht inzetten

Social media doelgericht inzetten

Sinds begin dit jaar is socialmedia-expert Ferdi Soetekouw werkzaam voor USC. Lees in zijn eerste blog wat je kunt doen om je eigen socialmediakanalen succesvol in te kunnen zetten.

Lees meer
Beter vindbaar via Google My Business

Beter vindbaar via Google My Business

Je bent waarschijnlijk, net als ik, op de nodige digitale nieuwsbrieven geabonneerd. Lees je ze , net als ik, ook niet allemaal? Hoe praktischer de content, hoe beter het de verzender lukt om mijn aandacht vast te houden.

Lees meer
Vom Leerstand zum profitablen Lagerpark

Vom Leerstand zum profitablen Lagerpark

Vom Leerstand zum profitablen LagerparkEs ist inzwischen allgemein bekannt, dass wir zu viele Quadratmeter Auto-Showroom haben. Die Automobilindustrie wird sich in den kommenden Jahren stark verändern. Händler fusionieren oder werden von größeren Wettbewerbern oder...

Lees meer
Snel tijdelijke opslag nodig? We regelen het!

Snel tijdelijke opslag nodig? We regelen het!

Onze klant ‘OpslagBox Marum’ had op korte termijn behoefte aan twee extra units voor buitenopslag. Hieraan konden wij dezelfde week nog voldoen. Met behulp van onze kraan plaatsten wij in korte tijd een opslagcontainer op het terrein van de klant. Deze kon de extra opslagmogelijkheid direct in gebruik nemen.

Lees meer
Van leegstand naar renderend storage park

Van leegstand naar renderend storage park

Het is inmiddels algemeen erkend dat Nederland te veel vierkante meters aan autoshowroom heeft. De automotive industrie gaat de komende jaren sterk veranderen. Dealerbedrijven fuseren of worden opgeslokt door grotere concurrenten of zelfs de importeur. Mooie, goed geïsoleerde panden komen leeg te staan. Hier liggen dus kansen.

Lees meer
Een goede testimonial doet wonderen

Een goede testimonial doet wonderen

Misschien beschikt u al over testimonials zonder dat u er erg in hebt. Loop eens door uw administratie. Bekijk e-mails, WhatsApp-berichten of kaartjes van klanten. Staan er in sommige van die berichten een paar leuke zinnen of kreten? Als dat het geval is, vraag de persoon dan of u deze voor één van uw communicatiekanalen mag gebruiken. Dat zal zelden een probleem zijn.

Lees meer
Reageer snel op de klant

Reageer snel op de klant

Er zijn steeds meer, vooral digitale, mogelijkheden voor potentiële klanten om contact met u te zoeken. Maar het is wel zaak om daar adequaat op te reageren, anders bestaat de kans dat u de boot alsnog mist. Hoe doe je dat? We gaan in op enkele strategieën om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.

Lees meer