Nieuws
10 tips voor succesvolle webteksten
10 tips voor succesvolle webtekstenOndernemers hebben een website om de bezoeker tot iets te verleiden. Een aankoop doen, informatie opvragen, een bericht achterlaten of een aanmelding voor een nieuwsbrief. Daarom is het zo opvallend hoe vaak de bezoeker weer vertrekt...
Haal meer uit uw Z-Box met onze accessoires
In de praktijk blijkt dat onze opdrachtgevers en hun klanten onze Z-Boxen zeer waarderen. Denk daarbij aan zaken als; leverbaar in maar liefst acht modellen, opdeelbaar in verschillende units, vorst- en condensatievrij en goed te beveiligen.
Om uw klanten extra service te kunnen bieden hebben wij ook nog een aantal accessoires in ons assortiment. Wij hebben deze eens overzichtelijk voor u op een rij gezet.
Promotieactie voor Opslag Zelhem
Opslag Zelhem kon onlangs open nadat de Z-Boxen door ons professionele bouwteam waren geleverd, in no time opgebouwd en op de juiste plek gezet. Al snel waren er enkele units verhuurd en de eerste huurders konden in het zonnetje worden gezet.
OpslagBox Brummen heeft nu renderend buitenterrein
Na de succesvolle plaatsing van een containerpark bij Opslagbox Zutphen in het laatste kwartaal van 2020, mochten we voor eigenaar Aljan Annevelink ook een nieuw containerpark realiseren in Brummen.
De Opslagconcurrent kiest voor buitenopslag
Timothy Eeken is eigenaar van De Opslagconcurrent in Lelystad, waar USC onlangs een grote opslaglocatie heeft gerealiseerd. In dit artikel stellen we hem een aantal vragen over zijn ervaring met USC en duiken we in het proces van het opzetten van een storage park.
Ook opgeleverd: Opslagpark in Lelystad
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met het opbouwen en inrichten van een gloednieuw storage park bij De Opslagconcurrent in Lelystad.
Interview met Alfred Hissink, eigenaar van Opslag Zelhem
Onlangs hebben we een aantal Z-Boxen afgeleverd in Zelhem. Eigenaar Alfred Hissink is hier begonnen met een klein storage park naast zijn bedrijf in tuinverlichting; Opslag Zelhem. Lees hier meer over zijn eerste ervaringen binnen de storagewereld en hoe je van een ongebruikt stuk terrein snel een goed renderend storage park kunt maken.
Social media doelgericht inzetten
Sinds begin dit jaar is socialmedia-expert Ferdi Soetekouw werkzaam voor USC. Lees in zijn eerste blog wat je kunt doen om je eigen socialmediakanalen succesvol in te kunnen zetten.
Beter vindbaar via Google My Business
Je bent waarschijnlijk, net als ik, op de nodige digitale nieuwsbrieven geabonneerd. Lees je ze , net als ik, ook niet allemaal? Hoe praktischer de content, hoe beter het de verzender lukt om mijn aandacht vast te houden.
Vom Leerstand zum profitablen Lagerpark
Vom Leerstand zum profitablen LagerparkEs ist inzwischen allgemein bekannt, dass wir zu viele Quadratmeter Auto-Showroom haben. Die Automobilindustrie wird sich in den kommenden Jahren stark verändern. Händler fusionieren oder werden von größeren Wettbewerbern oder...
Snel tijdelijke opslag nodig? We regelen het!
Onze klant ‘OpslagBox Marum’ had op korte termijn behoefte aan twee extra units voor buitenopslag. Hieraan konden wij dezelfde week nog voldoen. Met behulp van onze kraan plaatsten wij in korte tijd een opslagcontainer op het terrein van de klant. Deze kon de extra opslagmogelijkheid direct in gebruik nemen.
Van leegstand naar renderend storage park
Het is inmiddels algemeen erkend dat Nederland te veel vierkante meters aan autoshowroom heeft. De automotive industrie gaat de komende jaren sterk veranderen. Dealerbedrijven fuseren of worden opgeslokt door grotere concurrenten of zelfs de importeur. Mooie, goed geïsoleerde panden komen leeg te staan. Hier liggen dus kansen.
9 tips voor het inrichten van een goede self storage website
Een website vol toeters en bellen ziet er misschien leuk uit, maar is deze ook geschikt voor uw self storage bedrijf? Lees meer over hoe u een website ontwerpt die potentiële klanten lokt en ze verleidt tot huren.
Een goede testimonial doet wonderen
Misschien beschikt u al over testimonials zonder dat u er erg in hebt. Loop eens door uw administratie. Bekijk e-mails, WhatsApp-berichten of kaartjes van klanten. Staan er in sommige van die berichten een paar leuke zinnen of kreten? Als dat het geval is, vraag de persoon dan of u deze voor één van uw communicatiekanalen mag gebruiken. Dat zal zelden een probleem zijn.
Reageer snel op de klant
Er zijn steeds meer, vooral digitale, mogelijkheden voor potentiële klanten om contact met u te zoeken. Maar het is wel zaak om daar adequaat op te reageren, anders bestaat de kans dat u de boot alsnog mist. Hoe doe je dat? We gaan in op enkele strategieën om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.