Self Storage tijdens Covid-19
Tijdens onze belronde langs relaties en klanten kregen wij te horen wat self storage ondernemers allemaal doen om coronaproof te kunnen werken en tegelijkertijd hun dienstverlening op peil te houden. Wij hebben de beste tips en tricks voor u verzameld. Doe er uw voordeel mee!
Pakketdienst inschakelen: Laat de sleutels van de verhuurde ruimtes thuisbezorgen.
Ga online: Laat de klant zoveel mogelijk online boeken en betalen.
Maximeer bezoek: Laat niet meer dan een maximum aan personeel en/of bezoekers op het terrein. Geef dit bij de ingang duidelijk aan.
Leeg = schoon: Maak de units waarvan de huur is opgezegd direct grondig schoon voordat er een nieuwe huurder in gaat.
Schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken! Denk ook aan deuren, handgrepen, trolleys, traprelingen, liftknopjes, het koffiezetapparaat enzovoorts.
Wees online actief: Er worden in deze tijd veel webinars georganiseerd door producenten, dit in plaats van fysieke bijeenkomsten.
Weten waar, wanneer en door wie? Bel ons!
Vergroot de betalingsmogelijkheden. online betalen neemt een grote vlucht; de klant waardeert dit. Denk aan automatische incasso, zakelijke Tikkies of installeer een betaalpagina op uw website. Het royaal aanbieden van allerlei betalingsmogelijkheden zorgt ervoor dat de klant sneller betaalt, dat is trouwens voor de post-corona periode ook een goede strategie. Meer weten? Bel ons!
Soepel debiteurenbeheer. Uw klanten worden in deze tijd hard geraakt en zullen soms moeite hebben u tijdig te betalen. Natuurlijk wilt u deze klanten niet kwijt. Ga het gesprek aan en maak duidelijk dat u er samen uit wilt komen. Bied tijdelijke korting aan of een kleinere verhuurruimte.